HEDEFTE YİNE DOKTOR VAR

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ ) Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Vekili Yrd. Doç. Mahmut Tokur'u darp ettiği öne sürülen kişi gözaltına alındı. 

Alınan bilgiye göre, sağlık raporu almak için hastaneye gelen A.Y. (36) Başhekim Vekili Yrd. Doç. Dr. Tokur'un odasına girdi. A.Y. burada tartıştığı Tokur'u darp etti. Olaya müdahale etmek isteyen özel güvenlik görevlilerine de saldırmaya çalışan A.Y. daha sonra otomobille kaçtı. Polise haber verilmesi üzerine şüpheli Merkez Jandarma Komutanlığı önünde yakalandı.

Tokur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sağlık raporu için hastaneye gelin bir kişinin saldırısına uğradığını söyledi.

Odasında çalışırken şahsın bir anda içeri girdiğini anlatan Tokur, şunları kaydetti: ''Ne olduğunu anlamadım. Kişi, daha önce psikolojik durumuyla ilgili rapor almak üzere hastanemize başvurmuş. Raporun sonucunu sordu. Ben de rapor çıktıktan sonra kendisine tebliğ edileceğini söyledim. Sonra bana küfür ve hakaret etti. Özel güvenlik personelini çağırınca beni darp etti. Ayrıca bu şahıs hastane personelini de tehdit etmiş.''

Tokur, şüpheli hakkında adliyeye suç duyurusunda bulunacağını da ifade etti.

Bu arada gözaltına alınan A.Y. kendisini görüntüleyen basın mensuplarının konuyla ilgili sorusuna ''Ben suçsuzum'' şeklinde yanıt verdi.

Kaynak :
haber46.com



0 yorum: