Siverek milli eğitim müdürü görevden alındı

'Siverek milli eğitim müdürü görevden alındı'

Siverek Kaymakamlığı, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen ‘Okul Geliştirme Programı’nda yolsuzluk yapıldığı iddiaları üzerine soruşturma başlattı.

Bir süre önce başlatılan soruşturma kapsamında; müfettişler inceleme yaptı ve kamu görevlilerinin bilgisine başvuruldu. Siverek Kaymakamlığı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Lütfü Balkır’ın açığa alınarak soruşturmanın devam etmesi yönünde talepte bulundu ve bunu Valilik makamına iletti.

Valiliğin de olurunun alınması [...]

HABERİN DEVAMI İÇİN ALTTAKİ LİNKE TIKLAYIN
http://www.kartalmedya.net/siverek-milli-egitim-muduru-gorevden-alindi.html
Alındı, Eğitim, görevden, milli, Müdürü, Siverek, Siverek milli eğitim müdürü görevden alındı

0 yorum: