Ünlü Spiker Eyvah Düşüyorum yarışmasında ayağını kırdı

Ünlü Spiker Eyvah Düşüyorum yarışmasında ayağını kırdı 'Ünlü Spiker Eyvah Düşüyorum yarışmasında ayağını kırdı'

Star TV ekranlarında yayınlanan ‘Eyvah Düşüyorum’ adlı yarışma programının yılbaşı özel bölümüne konuk olan Dilara Gönder, elenirken gerçekleşen düşüşte ayağını kırmıştı.

Dilara Gönder’in ayağı alçıya alınırken, tecrübeli spiker twitter’daki hesabından yaptığı açıklamada geçmiş olsun mesajları için teşekkür etti ve bir hafta sahalardan uzak kalacağını duyurdu.

Dilara Gönder Ayağını Böyle Kırdı

HABERİN DEVAMI İÇİN ALTTAKİ LİNKE TIKLAYIN
http://www.kartalmedya.net/unlu-spiker-eyvah-dusuyorum-yarismasinda-ayagini-kirdi.html
dilara gönder ayağını kırdı, dilare gönder eyvah düşüyorum videosu, eyvah düşüyorum dilare gönder ayağı kırıldı

0 yorum: