Windows 8, sonunda geliyor


Windows 8, sonunda geliyor. 25 Ekim’de New York City’de düzenlenecek bir basın etkinliğinde tanıtılacak olan Windows 8, 26 Ekim’de de satışa sunulacak.
Beta sürecindeyken bile oldukça tatminkâr sonuçlar veren Windows 8’in resmi sürümünün nasıl olacağı ise aşağı yukarı belli.
Microsoft, anlaşılan Windows 8 ile bir konsept değişikliğine gitti ve tablet dostu işletim sistemleri üretme sistemini benimsedi. Ve elbette dokunmatik ekran yapısına uygun bir işletim sistemi tasarladı.


Bilgisayar üreticilerinden bazıları yazılım devinin yeni işletim sistemini kullanan ürünlerini duyururken, 25 Ekim’de bazı sürprizlerin gerçekleşeceği düşünülüyor. En çok merak edilen cihazlar ise şüphesiz Surface tabletler.
Özellikle iPad’le yarışması için Microsoft’un uygun fiyatlardan satışa sunacağı düşünen Surface’lar, tanıtım etkinliğinde şüphesiz en çok ilgiyi toplayacak ürünler.
Lenovo, HP, Dell gibi markalar Windows 8 işletim sistemli tabletlerini tanıtsalar da, yeni markaların da bu kervana katılması bekleniyor.
Unutmadan, Surface tabletler 2 çeşide sahip. Surface Pro, eski Windows yazılımları ile uyumlu ve Intelişlemci kullanacak. Surface RT ise ARM işlemcili olacak ve kendi için tasarlanmış Microsoft Office yazılımları ile gelecek.
yazarkafe.com

0 yorum: